Beheer

Goed beheer van uw vastgoed bespaart u tijd en levert u geld op. Sips Vastgoed Management heeft al meer dan 10 jaar ervaring in verhuur en beheer van vastgoed. Onze opdrachtgevers bestaan uit particuliere beleggers, institutionele beleggers en woningbouwcorporaties. Ook met één woning of appartement bent u bij ons aan het goede adres. Ook verhuurd vastgoed nemen wij graag in beheer. 

  • Minimale leegstand
  • Eigen onderhoudsdienst
  • Tijdbesparend
  • Veilig en zorgeloos uw vastgoed verhuurd

Vastgoed beheer is onder te verdelen in drie categorieën:

sipsvgm-financieel-beheer

Financieel beheer

Sips Vastgoed Management maakt gebruik van Stichting Derdengelden Sips. Huur en borg lopen veilig via deze Derdengelden rekening.
Verder sturen wij maandelijks huurfacturen en controleren wij of deze (op tijd) betaald worden.

Technisch beheer

Bij technisch beheer worden storingen en reparatie verzoeken aan ons gemeld. Wij kijken dan eerst wat de oorzaak van de storing is en voor wie zijn rekening dit komt. Daarna zetten we dit, in overleg met de eigenaar, uit bij een bedrijf die de storing verhelpt. Dit kan ook onze eigen onderhoudsdienst zijn.

Administratief beheer

Onder administratief beheer valt correspondentie over bijvoorbeeld reparaties, woning aanpassingen, betalingen of overlast of het aanzeggen en doorvoeren van jaarlijkse huurverhoging. Het is erg belangrijk om een compleet dossier te hebben als er zich onverhoopt toch problemen voordoen.

Voor Wie?

Wij beheren in de regio Walcheren en De Bevelanden. Daarbuiten in overleg. Wij kunnen eerst de verhuur van uw vastgoed verzorgen en deze daarna in beheer nemen. Ook als u uw woning zelf heeft verhuurd kan Sips Vastgoed Management het beheer van uw vastgoed overnemen. Wij beheren woonruimte, winkels en kantoren.

Kosten?

Het beheer (financieel, administratief en technisch) bedraagt 6% van de huur (incl. 21% BTW) met een minimum van €51,40 (incl. BTW) per maand per unit.

 

Heeft u een vraag of wilt u advies?

+31(0)118 - 414 223info@sipsvgm.nl